• Kobieta ze skakanką
    Na spalanie kalorii wpływa wiele czynników i przede wszystkim rodzaj aktywności fizycznej oraz intensywność treningu.
  • Rowerek treningowy
    Na spalanie kalorii wpływa wiele czynników i przede wszystkim rodzaj aktywności fizycznej oraz intensywność treningu. Sprawdziliśmy ile kalorii może spalić kobieta o masie ciała równej 60 kg i mężczyzna o masie ciała równej 80 kg, uprawiając dany sport w czasie 60 minut.
  • Kobieta myje okno
    Powszechnie wiadomo, że codzienne ćwiczenia poprawiają sylwetkę oraz sprawność fizyczną. Co jednak jeśli ktoś nie lubi chodzić na siłownię lub biegać, a chce spalić trochę kalorii? Jak się okazuje, można to zrobić za sprawą np. wykonywania obowiązków domowych, spacerów, odpowiedniego odżywiania się, a nawet uśmiechania się.
  • Jumping fitness - rzeźbi ciało i w ekspresowym tempie spala kalorie. W czasie godzinnego treningu możemy spalić aż 800 -1000 kcal.
  • Spacer
    Chcesz odstawić restrykcyjną dietę i mordercze treningi na siłowni? By zrzucić nadliczbowe kilogramy, można po prostu… chodzić. Dowiedz się, jaki spacer sprzyja smukłej sylwetce.
  • Jogging
    Bieganie w tempie wolniejszym od chodu zwiększa wytrzymałość organizmu, spowalnia procesy starzenia, poprawia sprawność intelektualną oraz pomaga pozbyć się zbędnych kilogramów. Truchtając, spala się bowiem dwa razy więcej kalorii, niż chodząc w tym samym tempie.
  • Hulajnoga
    Hulajnoga to dzisiaj nie tylko jedna z ulubionych dziecięcych zabawek, lecz także coraz chętniej wybierany przez dorosłych środek transportu. Narciarze biegowi i triathloniści wykorzystują ją do treningów, a firmy jako środek transportu wewnętrznego. Hulajnoga pozwala nie tylko szybko się przemieszczać, lecz także sprzyja utrzymaniu szczupłej sylwetki.
  • Trening ze skakanką
    Skakanie na skakance jest ważnym elementem treningu, mającego ujędrnić mięśnie, poprawić wydolność organizmu oraz spalić nadmiar tkanki tłuszczowej. Efekty, w postaci jędrniejszego i smuklejszego ciała, może przynieść już 10 minut treningu dziennie. Lekka i poręczna skakanka jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które nawet podczas urlopu nie lubią rezygnować z treningu.
  • Jogging
    Slow jogging zdobywa na świecie dużą popularność. Od zwykłego joggingu różni się tym, że biega się wolno, co nie powoduje zmęczenia. Często nazywany jest więc bieganiem z uśmiechem. Organizm spala jednak dwa razy więcej kalorii niż w czasie szybkiego marszu. Podczas treningu można w ciągu 10 minut spalić 200 kalorii, tymczasem podczas spaceru tylko 100.
  • Siłownia
    Fitbit to kompleksowe narzędzie współpracujące z systemem iOS oraz platformami Mac i PC, monitorujące aktywność fizyczną, w tym między innymi liczbę wykonanych kroków, przebyty dystans i spalone kalorie. Co więcej, taki spersonalizowany trener mieści się w kieszeni.