• Urszula Radwańska
    Młodsza z sióstr Radwańskich ostro trenuje przed kolejnym tenisowym sezonem. Oby ten był dużo lepszy, niż poprzedni. Trzymamy kciuki!
  • Kettlebells
    Ten rok zdecydowanie będzie należał do cross treningu. Unikatowy trening funkcjonalny różni się od innych metod aktywności fizycznej przede wszystkim tym, że podczas ćwiczeń angażowane są wszystkie partie mięśni.
  • Wspinaczka ściankowa
    Bouldering to rodzaj wspinaczki sportowej, gdzie jedynym zabezpieczeniem jest gruby materac. "Ludzie, którzy chodzili na siłownię, dzisiaj zaczynają się wspinać" – przyznał Tomasz Zwolak, który prowadzi we Wrocławiu pierwszą profesjonalną halę do tego rodzaju aktywności.
  • Siłownia
    Instruktorzy fitness podkreślają, że wybierając odpowiedni dla siebie trening, przede wszystkim trzeba się zastanowić nad tym, jakich efektów od niego oczekujemy i w jakim czasie chcielibyśmy je osiągnąć. Można zacząć od ćwiczeń w domu lub zajęć tanecznych, np. zumby. W przypadku osób początkujących dobrze sprawdza się również bieżnia, trening TBC czy platformy wibracyjne.
  • Crossfit
    Joga praktykowana jest w Polsce od lat i wciąż ma stałe grono zwolenników, zumba traci na popularności, a crossfit cały czas zyskuje – wynika z danych serwisu FitPlanner. Badania pokazują, że wzrost zainteresowania sportem można zaobserwować w styczniu, co niewątpliwie wiąże się z postanowieniami noworocznymi, a kolejne apogeum popularności aktywności fizycznej przypada na wrzesień i październik.
  • Mężczyzna robiący pompki
    Wybór aktywności fizycznej powinien wynikać nie tylko z indywidualnych preferencji, lecz przede wszystkim z tego, jakie rezultaty chce się osiągnąć. Trening siłowy pomoże wymodelować sylwetkę i zredukować nadmiar tkanki tłuszczowej, aerobowy pozwoli na zrzucenie zbędnych kilogramów i poprawienie wydolności organizmu. Trening wibracyjny doskonale sprawdzi się natomiast u osób, które mają bardzo ograniczony czasu. Przed rozpoczęciem treningów warto się skonsultować także z lekarzem.
  • Owoce
    Najnowsza Piramida Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej zakłada rezygnację z produktów mącznych i zbożowych, które mogą zawierać szkodliwy gluten na rzecz owoców i warzyw w stosunku 1:3. Do 0,5 kg tygodniowo warto z kolei ograniczyć spożycie mięsa czerwonego i jego przetworzonych produktów. Naukowcy wskazują również na nowe źródła zdrowych tłuszczów w diecie – są nimi chociażby orzechy. Po raz pierwszy w piramidzie zostały też uwzględnione zioła.
  • Rafał Cieszyński
    Aktor nie narzeka na brak propozycji zawodowych. Występuje obecnie w trzech spektaklach teatralnych oraz dwóch programach telewizyjnych, m.in. premierowym dokumencie „Gwiazdy w karetce”. Stres związany z pracą Cieszyński rozładowuje poprzez sport, zwłaszcza intensywne ćwiczenia na siłowni oraz boks.
  • Mężczyzna
    Dietetycy przestrzegają – nie można odchudzić się w ciągu kilkunastu dni bez konsekwencji dla zdrowia. Szybka utrata kilogramów przy jednoczesnym pozbawieniu organizmu witamin i składników odżywczych może doprowadzić do odwodnienia i zaburzeń metabolizmu. Trzeba postawić na zbilansowaną dietę – do południa węglowodanowy zastrzyk energii, a po południu posiłki mniej energetyczne, ale równie sycące i odżywcze.
  • Trening w bikini
    Jeżeli masz piękne ciało i nie wstydzisz się trenować w kusym staniku, możesz przystąpić do projektu "bikini girl workout". Ślicznotki z całego świata przesyłają jednej z amerykańskich agencji modelek, zdjęcia wykonane podczas treningu... Zobacz koniecznie!