tunel na Zakopiance System groźniejszy niż fotoradar zaskakuje kierowców. Mandaty szybciej niż w minutę Odcinkowy pomiar prędkości w tunelu na zakopiance po dwóch miesiącach złapał już 5374 kierowców - ustalił dziennik.pl. Osiem żółtych kamer zawieszonych nad wjazdem i wyjazdem rejestruje wszystkie wykroczenia i przesyła je do systemu CANARD. Mandat ze zdjęciem dostaje każdy, kto pokona tunel szybciej niż w minutę. System groźniejszy niż fotoradar zbiera mandatowe żniwo. Kierowcy zaskoczeni na zakopiance Odcinkowy pomiar prędkości w tunelu na zakopiance w pierwszym miesiącu działania złapał już 2926 kierowców - ustalił dziennik.pl. To oznacza 100 mandatów dziennie. "Najwyższa zarejestrowana prędkość to 201 km/h. Z taką prędkością 25 listopada tunel pokonał kierujący Seatem" - powiedziała nam Monika Niżniak z Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego. Tunel na zakopiance i głupota kierowców przebiła sufit. Kara nawet 30 tys. zł [WIDEO] Tunel na zakopiance od miesiąca jest otwarty dla kierowców. Wśród nich zdarzyli się tacy, których głupota przebiła sufit. Zatrzymywali się by robić zdjęcia, rozprostować nogi czy napić się kawy. Wszystkich przebił jednak występ dwóch niespełnionych raperów. Oto wideo z kamer. A kara za popisy może sięgnąć 30 tys. zł… Reklama System groźniejszy niż fotoradar już łowi kierowców na zakopiance. Mandaty szybciej niż w minutę Odcinkowy pomiar prędkości jest cztery razy skuteczniejszy od fotoradarów i już kontroluje kierowców w nowym tunelu na zakopiance. Osiem żółtych kamer zawieszonych nad wjazdem i wyjazdem rejestruje wszystkie wykroczenia i przesyła je do systemu CANARD. Mandat ze zdjęciem dostaje każdy, kto pokona tunel szybciej niż w minutę. A jak jeździć trasą objętą OPP? Są trzy ważne zasady... Tunel na zakopiance to... sześć wież Eiffla. Ale kierowcy wpadli w pułapkę przez Google Maps Tunel drogowy na trasie łączącej Kraków z Zakopanem, wydrążony pod górą Luboń Mały w ciągu drogi ekspresowej S7, został oddany do ruchu. Na jego konstrukcję zużyto m.in. 180 ton materiałów wybuchowych i 48 tys. ton stali. Stalowa rama wieży Eiffla ma masę 7300 ton - ze stali zużytej podczas budowy tunelu można zrobić sześć konstrukcji takich wież i zostałoby materiału na kolejną. Liczby imponują, ale życie napisało swój scenariusz. Już na wyjeździe z Zakopanego w kierunku Krakowa utworzyły się gigantyczne korki. Kierowcy wpadli w pułapkę i trafili na starą drogę omijającą najnowszy tunel na zakopiance... Reklama Tunel na Zakopiance jest gotowy do użytku, ale zaczął od wypadku. Kiedy otwarcie? Tunel na Zakopiance to trasa wyczekiwana przez kierowców od wielu lat, a zarazem jedna z najważniejszych inwestycji drogowych w Polsce ostatnich dziesięcioleci. Obiekt jest już gotowy do przyjęcia ruchu samochodowego, a otwarcie drogi może nastąpić już za kilka dni. Tunel na Zakopiance już gotowy. Prezydent zapowiada termin otwarcia Tunel w ciągu Zakopianki praktycznie jest już gotowy, ze wzruszeniem przeszedłem te 2 km 58 metrów tunelu między Naprawą a Skomielną Białą - powiedział prezydent Andrzej Duda. Drążenie metodą opracowana w latach 80. we Włoszech rozpoczęło się w marcu 2017 r. Koszt całej inwestycji to niemal miliard złotych. Zgłoś błąd na stronie Drukuj Newsletter Skopiuj link Przejdź do strony głównej