• Czy wiosną powinniśmy jeść inne posiłki niż zimą?
    Przeciętny Polak podczas zimy przybiera na wadze około 2 kg. Nic więc dziwnego, że na wiosnę chcemy wrócić do formy i wyglądać atrakcyjnie. Co w związku z tym zmienić w codziennym menu, jakich produktów unikać i dlaczego w pierwszym okresie wiosny lepiej wybierać koperek zamiast rzodkiewki? Odpowiada Agnieszka Piskała, specjalistka ds. żywienia w ogólnopolskim programie edukacyjnym „Żyj smacznie i zdrowo”.
  • Nowalijki
    Wraz z nadejściem wiosny zmieniamy nieco swój styl życia – jesteśmy bardziej aktywni fizycznie, mamy więcej energii do podejmowania nowych wyzwań. Ponadto wprowadzamy pewne modyfikacje do swojego codziennego jadłospisu. Czy jednak mamy przekonanie, że wprowadzone zmiany żywieniowe rzeczywiście nam służą?
  • Nowalijki
    Więcej słońca, dłuższy dzień, a i sezon plażowy coraz bliżej. Wszystko to sprawia, że na wiosnę wielu z nas postanawia wprowadzić w swoim stylu życia i codziennym menu pewne zmiany. Co jeść, by skutecznie wybudzić organizm z zimowego snu, dodać sobie energii i nie dać się wiosennemu przesileniu?
  • Sałata z pomidorów i ogórków
    Na straganach sprzedawcy oferują już pierwsze wiosenne warzywa. Eksperci ostrzegają jednak, że część tych ofert to zwykłe oszustwo, a nawożone konserwantami szklarniowe produkty mogą nam tylko zaszkodzić.
  • Nowalijki pomogą ci schudnąć
    Masz jeszcze zimowe zapasy tłuszczu na brzuchu? Czas się z nimi uporać! Sprzyja ci wiosna. Odchudzanie zacznij od zmian w jadłospisie i większej dawki ruchu. Oto szczegóły...