• Owoce późnego lata
    Różnorodność, czyli zapewnienie naszym organizmom różnych składników odżywczych, pochodzących z różnych produktów oraz równowaga, czyli dostarczanie sobie z pożywieniem takiej dawki energii, jaką jesteśmy w stanie danego dnia spożytkować – oto dwie podstawowe zasady zdrowego odżywiania, które pozwolą nam cieszyć się dobrym samopoczuciem.
  • Maliny
    Sezon na maliny i czereśnie dobiega końca. Te wyjątkowo soczyste i smaczne owoce kryją w sobie wiele drogocennych właściwości. Oto kilka powodów, dla których warto zgromadzić ich zapasy. Maliny są świetnym środkiem przeciwgorączkowym, natomiast czereśnie pomagają w leczeniu artretyzmu dzięki dużej zawartości witaminy B5.
  • Starsza kobieta i starszy mężczyzna szykują posiłek
    Aby po 60. nadal zachować sprawność i energię, warto wprowadzić zmiany w diecie. Prawidłowe odżywianie zapewnia również silniejszą odporność, lepszą przemianę materii oraz mniejszą podatność na choroby i urazy.
  • Dieta dziecka
    Dlaczego tak ważne jest pięć porcji warzyw i owoców w codziennej diecie dzieci? – odpowiada dr Aneta Górska-Kot, Ordynator Oddziału Pediatrii w Szpitalu Dziecięcym przy ul. Niekłańskiej w Warszawie
  • Rzeżucha
    Niekwestionowanym liderem wśród najzdrowszych warzyw i owoców okazała się rzeżucha. Co zaskakujące, na dole listy znalazły się zaś cytrusy.
  • Najlepsze ogórki prosto z gruntu
    Kuszą świeżym zapachem i ożywczym smakiem. Pomagają w odchudzaniu, zapobiegają cukrzycy i po prostu sprzyjają zdrowiu. Zdradzimy, co kryje się pod zieloną skórką i dlaczego warto zajadać się ogórkami.
  • Kiełki obfitują w witaminy i składniki mineralne
    Obfitują w mikroelementy, są niskokaloryczne, a przy tym nadają niepowtarzalny smak wielu potrawom. Warto po nie sięgać zwłaszcza teraz, gdy nie ma sezonowych warzyw i owoców. Kiełki możesz z powodzeniem hodować sama w domu.