• Soki owocowe i warzywne
    Najlepsze soki, te własnoręcznie przygotowane, mogą dostarczyć bardzo wielu witamin. Mają także liczne zalety np. sok z żurawiny podnosi poziom dobrego cholesterolu, dzięki czemu zmniejsza się ryzyko chorób serca i miażdżycy. Poznaj zalety picia soków owocowych i warzywnych.
  • Owoce późnego lata
    Różnorodność, czyli zapewnienie naszym organizmom różnych składników odżywczych, pochodzących z różnych produktów oraz równowaga, czyli dostarczanie sobie z pożywieniem takiej dawki energii, jaką jesteśmy w stanie danego dnia spożytkować – oto dwie podstawowe zasady zdrowego odżywiania, które pozwolą nam cieszyć się dobrym samopoczuciem.
  • Sok pomidorowy
    Konsumpcja soków jest stale zbyt niska, gdyż konsumenci nie do końca są przekonani, co do ich wartości - uważa grupa ekspertów z Czech, Litwy, Słowacji, Rumunii i Polski. W krajach tych prowadzona jest unijna kampania "Soki i musy - witaminy w smart formie", mająca na celu budowanie świadomości na temat jakości oraz wartości odżywczych soków i musów. Organizatorem kampanii jest Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS).
  • Dieta dziecka
    Dlaczego tak ważne jest pięć porcji warzyw i owoców w codziennej diecie dzieci? – odpowiada dr Aneta Górska-Kot, Ordynator Oddziału Pediatrii w Szpitalu Dziecięcym przy ul. Niekłańskiej w Warszawie
  • Sok pomarańczowy
    Trend na zdrowe odżywianie intensywnie rozwija się od wielu lat i zatacza coraz szersze kręgi. Coraz bardziej świadomie dobieramy składniki codziennego menu. Nikt nie ma wątpliwości, że nieodłącznym elementem prawidłowej diety są warzywa i owoce. Ale zaledwie 9% badanych wskazuje, że do grupy produktów istotnych dla zachowania zdrowej i zrównoważonej diety należą soki. A przecież sok to sok – nazwa stosowana tylko dla naturalnego produktu.
  • Soki i musy mogą zastąpić owoce i warzywa - FAKT
    Soki i musy to produkty wartościowe, które powinny być elementem codziennej diety. Z powodzeniem mogą one zastąpić jedną porcję warzyw lub owoców. Istnieje jednak wiele mitów dotyczących tych produktów, przez co nie każdy ma je w swoim codziennym menu. Dla rozwiania wątpliwości, przedstawiamy kilka ważnych faktów i obalamy mity na temat soków i musów, które powinny wielu przekonać do włączenia tych produktów do jadłospisu.
  • Soki owocowe - jakie dla kogo? Sprawdzamy ich właściwości
    Szklanka soku może zastąpić jedną z pięciu dziennych porcji warzyw i owoców. Warto więc sięgać po sok jako dodatek do śniadania lub zdrową przekąskę w ciągu dnia. A kto na jaki rodzaj soku powinien zwrócić szczególną uwagę?
  • Na diecie owocowej...
    Sezon na owoce w pełni. Nic dziwnego, że chętniej po nie sięgamy. Ci, którzy chcą na diecie owocowej zrzucić kilogramy, mogą się rozczarować i jeszcze przybrać na wadze. Zobacz, kiedy owoce służą zdrowiu i szczupłej sylwetce, a kiedy raczej nie...
  • Kobieta z koszykiem owoców i warzyw
    Owoce tajemnicą piękna i młodości? Owszem! Zawarte w nich antyoksydanty przeciwdziałają starzeniu się skóry. Ale na tym nie koniec ich cudownych właściwości. Truskawki pomogą w walce z trądzikiem, maliny ujędrnią cerę a winogrona -złagodzą podrażnienia . Przeczytaj, jak dbać o piękną cerę jedząc owoce!
  • Granat wzmacnia serce, dodaje sił witalnych i poprawia potencję
    Masz kiepskie dni w pracy? Czujesz się zestresowany, wszystko cię drażni i generalnie nic ci się nie chce? Jest na to rada. Naukowcy polecają picie soku z granatu.