• Koktajl bananowy
    Pożywny i pobudzający, a dodatkowo, zrobienie go nie zajmuje dużo czasu. Mowa o energetycznym koktajlu na dzień dobry. Napój świetnie zastępuje pierwsze śniadanie, kiedy się spieszysz. Przygotowanie go zajmuje o wiele mniej czasu niż zrobienie kanapek.
  • Sok z brzozy
    Sok z brzozy to w 95 procentach woda. Pozostałe 5 proc. to niezwykły ładunek witamin i minerałów, których potrzebuje nasz organizm, zwłaszcza po okresie zimowym. Jak go uzyskać, nie krzywdząc przy tym drzewa?
  • Kobieta na rowerze trzyma kubek z kawą
    – Spożywana w umiarkowanych ilościach kofeina usuwa zmęczenie, polepsza nastrój i koncentrację, zwiększa wydolność organizmu i wyostrza uwagę – wylicza zalety picia kawy dla kolarzy i rowerzystów dr Anna Stolecka-Warzecha z AWF w Katowicach i Śląskiej Wyższej Szkoły Medycznej, ekspertka Merida Polska. Jakie są bezpieczne dawki kofeiny, jakiej kawy unikać i na co jeszcze powinni zwracać uwagę dwukołowi kawosze?
  • Lekarstwo
    Polacy samodzielnie dobierają rodzaj przyjmowanego preparatu. Aż 74 procent z nich nie informuje o tym lekarza. A najchętniej kupowane są suplementy diety podnoszące odporność - wynika z raportu „Co Polacy wiedzą o suplementach” przygotowanego przez miesięcznik „Zdrowie” i serwis Poradnikzdrowie.pl we współpracy z wybitnymi naukowcami.
  • Kobieta z kubkiem
    Gorąca woda z imbirem, woda z cytryną czy zielona herbata? Czym zastąpić poranną kawę? W "Dzień Dobry TVN" dziennikarka i autorka bloga o zdrowym życiu Agata Puk zdradziła kilka pomysłów. Jaka herbata zawiera tyle kofeiny, co jedno espresso?
  • Lunch box
    Okres przesilenia jesiennego dla wielu osób oznacza niski poziom energii i częste przeziębienia. Jak wzmocnić organizm?
  • Smoothie z bananem
    Pożywny i pobudzający, a dodatkowo, zrobienie go nie zajmuje dużo czasu. Mowa o energetycznym koktajlu na dzień dobry. Napój świetnie zastępuje pierwsze śniadanie, kiedy się spieszysz. Przygotowanie go zajmuje o wiele mniej czasu niż zrobienie kanapek.
  • Mężczyzna uciął sobie drzemkę
    Miód, szpinak, nasiona dyni, ryby – zimowe zmęczenie i senność można zniwelować poprzez właściwie skomponowaną dietę. Sekret tkwi w odpowiednich składnikach odżywczych, których niedobór powoduje osłabienie organizmu. Eksperci Mission Wraps podpowiadają, jak skomponować menu, by cieszyć się pełnią sił nawet w najbardziej ponure, zimne dni.
  • Puszka z napojem gazowanym
    Chętnie sięgają po nie osoby, które potrzebują szybkiego pokonania zmęczenia i dodania sobie sił. Niestety, nawet spożywane sporadycznie, napoje energetyczne przyczyniają się do rozwoju schorzeń układu krążenia. Są na to kolejne dowody.
  • Espresso
    Kawa to jeden z najskuteczniejszych napojów pobudzających – to swego rodzaju naturalny dopalacz. Ożywia, poprawia koncentrację, a poza tym doskonale smakuje i rozgrzewa w chłodne jesienne i zimowe dni.