• Kolekcja Badura jesień/zima 2018/2019
    W tym sezonie marka uchyla przed klientami drzwi do odważnych i kolorowych lat 70. i 80. Postawiła na wyraziste kobiece postaci, które pewne siebie patrzą w obiektyw i prezentują kolekcję butów i torebek zaprojektowanych z myślą o wieczorowych wyjściach i imprezowych stylizacjach.
  • Badura kolekcja wiosna/lato 2018
    Najnowsza kampania marki powstała w zabytkowych wnętrzach Pałacu w Nieborowie. Na zdjęciach wizerunkowych raz czwarty można zobaczyć Anetę Kręglicką i trzy inne modelki – znaną z pierwszej kampanii Badura Icons Natalię Siódmiak, rudowłosą Julia Banaś oraz Patrycję Gardygajło. Męskie propozycje na nadchodzący sezon zaprezentował Aristotelis.
  • Kampania kolekcji Badura wiosna/lato 2017
    Już po raz drugi marka Badura przedstawia kampanię, w której klasyka łączy się z nowoczesnością, a moda z ponadczasowym stylem. Wystąpiły w niej dwie polskie ikony – ambasadorka marki Aneta Kręglicka oraz topmodelka Magdalena Frąckowiak. Była Miss World jest 20 lat starsza od swojej koleżanki, ale naszym zdaniem tej różnicy wieku ani trochę nie widać. Prawda...?
  • Aneta Kręgicka
    Kiedy wchodzi do sali, w której odbywa się prezentacja zaprojektowanych przez nią butów, zawłaszcza sobie uwagę absolutnie wszystkich zgromadzonych. W ultrakrótkiej sukience Isabel Marant i czarnych szpilkach swojego projektu po prostu hipnotyzuje. Gdyby nie to, że większość obecnych na imprezie ludzi wie, ile była Miss Świata ma lat, nikomu nawet nie przyszłoby do głowy przypisać jej tego dojrzałego wieku. Nic dziwnego, że 51-letnia Aneta Kręglicka w rozmowie ze mną mówi, że dane z metryki ani trochę jej nie ograniczają – przeciwnie: są jej siłą!
  • Aneta Kręglicka i Natalia Siódmiak w kampanii Badura Icons 2016
    Backstage sesji zdjęciowej, realizowanej przez Zuzę Krajewską dla marki Badura, to zapowiedź kampanii Badura Icons. Twarzą kampanii oraz ambasadorką marki została Aneta Kręglicka, która jest uosobieniem stylu, elegancji i klasy, czyli wartości, jakimi kieruje się Badura przy tworzeniu kolekcji.
  • Badura - kolekcja wiosna/lato 2016
    W wiosenno-letniej damskiej kolekcji Badua stawia na modny detal – frędzle. Zestawienie tej ciekawej ozdoby, zapożyczonej ze stylu boho, z miękkim zamszem i kaszmirową skórą w stonowanych, ale i soczystych odcieniach to propozycja marki na sezon wiosna/lato 2016.
  • Badura - kolekcja jesień/zima 2015/2016
    Kolekcja Badura jesień/zima 2015/2016 łączy w sobie obowiązujący trend na retro z klasyką. Projektanci marki tworząc nowe modele butów, do sprawdzonych fasonów dodali modne frędzle, biżuteryjne detale, obcasy w kształcie słupka i metalowe aplikacje, przywodzące na myśl boho estetykę lat 70. Do tamtego okresu nawiązuje także zestawienie lakierowanej powierzchni z zamszem i wzór skóry węża, który pojawia się zarówno na pantoflach, jak i torebkach. Wiwat vintage w nowoczesnej formie!
  • Badura - kolekcja wiosna/lato 2015
    Badura łączy klasykę z aktualnymi trendami. W sezonie wiosna/lato 2015 do palety barw dodaje świeże intensywne kolory, a sprawdzone modele butów ozdabia kamykami i abstrakcyjnymi printami. Wygodę marka miksuje z dawką romantyzmu i w swojej najnowszej kolekcji prezentuje zarówno koturny, płaskie baleriny, jak i wysokie obcasy. Mężczyźni z kolei znajdą w ofercie eleganckie modele butów, ekstrawaganckie sneakersy i wygodne sandały.
  • Anna Mucha
    O Annie Musze wiele można powiedzieć, ale jedno trzeba jej przyznać bezsprzecznie: jak mało kto potrafi skutecznie wynajdywać sposoby na zwrócenie na siebie uwagi i epatować seksapilem. Potrzebujecie na to dowodu? Zobaczcie TE zdjęcia.
  • Badura
    Marka Badura stawiając na wielkomiejski szyk, w swojej najnowszej kolekcji idealnie miksuje klasykę z obowiązującą modą. Obuwie i dodatki na sezon jesień-zima 2014/2015 to tradycyjne formy ze współczesnymi detalami. Inspiracją do stworzenia kolekcji stała się wciąż pulsująca kolorami i rozwijająca się moda ulicy, a także miejska elegancja i rock'n'roll.