• 1. Jesz za rzadko
    Nie możesz schudnąć? Zamiast się załamywać, zobacz, czy nie masz na sumieniu błędów, które często popełniamy w czasie odchudzania.
  • Czas na dietę!
    Jak pokazują badania, tylko jednej na pięć odchudzających się osób udaje się utrzymać wagę po zakończeniu diety. Pozostali zmagają się z wahaniami masy ciała i powrotem zbędnych kilogramów, powszechnie znanymi jako efekt jo-jo.
  • BMI
    BMI to wskaźnik masy ciała, o którym dowiesz się niemal z każdego poradnika na temat odchudzania. W jakim stopniu powinniśmy się sugerować jego wynikami?
  • Odchudzanie
    Wybrać drastyczną dietę, która gwarantuje utratę wagi w krótkim czasie czy może stopniowe odchudzanie? Który sposób na zrzucenie kilogramów jest skuteczniejszy i nie kończy się efektem jo-jo? Naukowcy znają odpowiedź.
  • Jak się odchudzić?
    Chcesz uporać się z nadliczbowymi kilogramami? Zanim zdecydujesz się na odchudzanie, zobacz, jakie są plusy i minusy popularnych diet.
  • Wielka Brytania należy do państw o najwyższym odsetku ludzi otyłych
    Organizacja zrzeszająca ponad 200 tysięcy brytyjskich lekarzy domaga się od rządu wydania wojny pladze otyłości. Jak podkreśla w swoim raporcie, Wielka Brytania należy do państw o najwyższym odsetku ludzi otyłych. Obecnie jest to już co czwarty Brytyjczyk.
  • Kobieta pijąca kawę
    Kawa to coś więcej niż używka. Jej zielona odmiana okazuje się być skutecznym sojusznikiem w odchudzaniu – ujawniły nowe badania. Metoda jest tania i skuteczna, wymaga jednak łączenia z określoną dietą. Czy zielona kawa okaże się nowym dietetycznym hitem?