Mazda CX-60 Mazda CX-60 z nowatorskim dieslem już w Polsce. A hybryda zaskakuje na drodze Mazda CX-60 z silnikiem Diesla debiutuje na polskim rynku. Sześciocylindrowa jednostka o pojemności 3.3 występuje w dwóch poziomach mocy. Ceny? W wersji słabszej japoński SUV jest tańszy od hybrydy plug-in, a mocniejszy wariant z układem 4x4 kosztuje mniej lub tyle samo. A jak jeździ CX-60 PHEV? Mazda CX-60 jedzie pod prąd. To nie silnik Diesla czy benzynowy jest szkodnikiem Mazda CX-60 dowodzi, że silniki benzynowe i diesla nie umrą. Ich przyszłość zapowiada się emocjonująco, do tego wprowadzamy nowy silnik Wankla i autorską platformę do samochodów elektrycznych – powiedział dziennik.pl Wojciech Halarewicz, wiceprezes Mazda Europe. Mazdę 6 i CX-5 zastąpi jeden model, a w roku 2050 świat nie będzie wyłącznie elektryczny. Co jeszcze czeka kierowców? Mazda CX-60 już w produkcji. Ogromny sukces Japończyków w Polsce Mazda CX-60 zjechała z taśmy produkcyjnej. Japońska marka świętuje narodziny pierwszego z seryjnych modeli i początek nowej ery napędów hybrydowych typu plug-in. W Polsce hybrydowy SUV już odniósł sukces, jeszcze zanim pierwszy statek wyruszył w rejs z dostawą z fabryki w Hofu. Reklama Mazda CX-60 zaskoczy wartością po 60 tys. km. BMW i Audi w pokonanym polu Mazda CX-60 zaskoczyła pod względem utraty wartości. Na potrzeby najnowszego raportu analitycy Eurotax prześwietlili też SUV-y marek niemieckich oraz Volvo. Założyli przy tym 3 lata eksploatacji i przebieg na poziomie 60 tys. km. Wyniki? Mazda CX-60 sensacją w Polsce, 100 aut rozeszło się w ciemno Mazda CX-60 w tydzień od rozpoczęcia w Polsce sprzedaży skusiła już 100 osób. Jeszcze żaden model w historii japońskiej marki nad Wisłą nie dokonał tego w tak krótkim czasie. Auta znikają w ciemno i mało kto zawraca sobie głowę najtańszą wersją. Rekordzista skonfigurował swój egzemplarz za 316 tys. zł. Reklama Mazda CX-60 już w Polsce. Nie tylko cena zaskakuje Mazda CX-60 ujawniona i można ją zamawiać. Na początek wjeżdża hybryda plug-in o mocy 327 KM. Następnie dołączą silniki sześciocylindrowe – benzynowy 3.0 e-Skyactiv X oraz diesel 3.3 Skyactiv-D. Nowy SUV na żywo imponuje rozmachem sylwetki, przestronnością i skanowaniem ciała kierowcy, ale to nie wszystko. Cena? Kto szybszy, ten lepszy... Mazda CX-60 już błyszczy nowym stylem. Tylne koła rządzą Mazda CX-60 lśniąca nowym białym lakierem gotowa do debiutu. Nadwozie zaprojektowane w najnowszej odsłonie filozofii Kodo skrywa hybrydę o mocy ponad 300 KM i napęd na tylne koła. Będą też silniki sześciocylindrowe. Mazda CX-60 odsłania wnętrze. Prawdziwe drewno klonowe i japońskie tkaniny Mazda CX-60 szykuje się do wielkiego debiutu. Wnętrze nowego modelu SUV przywita naturalnym drewnem i japońskimi tkaninami łączonymi specjalnym ściegiem. Pod karoserią hybryda o mocy ponad 300 KM, silniki sześciocylindrowe i napęd na tylne koła. Mazda CX-60 zaskoczy silnikami i oświetleniem. Japończycy już świętują sukces Mazda CX-60 jako hybryda plug-in będzie najmocniejszym samochodem w historii japońskiej marki. To najważniejsza premiera firmy w 2022 roku. Do tego pojawi się sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy nowej generacji e-Skyactiv X i diesel Skyactiv-D. Mazda CX-50 już w produkcji, CX-60 i CX-80 jadą do Polski. Silnik Wankla wraca Mazda CX-50 zjechała z taśmy produkcyjnej. Japońska marka świętuje narodziny pierwszego z seryjnych modeli. A już niebawem zadebiutuje Mazda CX-60 i większa CX-80. Silnik Wankla doczekał się renesansu... Reklama następna Zgłoś błąd na stronie Drukuj Zapisz się na newsletter Obserwuj na Facebooku Przejdź do strony głównej