• Czas na zdrową przekąskę
    Zdarza ci się mieć ochotę na coś słodkiego i folgujesz sobie, objadając się kalorycznymi łakociami? Czas to zmienić. Poznaj zdrowe i smakowite zamienniki.
  • Sezam
    Mała, niepozorna garść nasion kryje w sobie moc składników mineralnych oraz witamin. Poza wartościami odżywczymi, niewątpliwą zaletą tych „maleństw” jest fakt, że można je z łatwością włączyć do codziennej diety. Oto cztery nasiona, które warto chrupać na co dzień.
  • Dlaczego nie mogę schudnąć?
    Podobno odchudzanie nie jest trudne, jeśli mamy dobrą strategię i się jej trzymamy. Strategia ta jednak musi być przemyślana i nie mogą wkraść się w nią żadne dietetyczne pułapki, kulinarne grzeszki i inne żywieniowe błędy.
  • Orzechy włoskie
    Są znakomitą przekąską, dodatkiem do ciast i sałatek warzywnych. Warto jeść je regularnie, bo służą zdrowiu i zapobiegają m.in. zawałowi serca.
  • Lunch przy biurku
    W ciągu pracy, także tej biurowej, każdy z nas potrzebuje energii, dlatego trzeba pamiętać o regularnym jedzeniu. Często z braku czasu sięgamy wówczas po słodycze czy inne śmieciowe jedzenie. Takie nawyki nie przyniosą nam jednak nic dobrego, a na pewno nie pomogą w utrzymaniu szczupłej sylwetki. Zamiast nich warto postawić na możliwie naturalne i szybkie w przygotowaniu produkty. Małgorzata Paprocka-Chylewska, dietetyk LightBox przygotowała listę pomysłów, które warto wziąć pod uwagę.
  • Kobieta je frytki
    Kiedy się zdenerwujesz, sięgasz po jedzenie? Jakie? Idziemy o zakład, że po tuczącą przekąskę lub fast food. Taką odpowiedź dają również naukowcy.
  • Orzechy
    Holenderscy uczeni wzięli pod lupę ponad 120 tysięcy osób w wieku od 55 do 69 lat. Sprawdzali, jaki wpływ ma ich dieta na długość życia. Podają konkretne zalecenia.
  • Szaszłyki z grillowanymi warzywami i kurczakiem
    Karnawał w pełni. Zapewne nie brakuje nam propozycji szalonych imprez, domówek czy wystawnych bali. A może teraz nasza kolej na zorganizowanie imprezy? Jeśli zależy wam na tym, aby jedzenie na takim przyjęciu było smaczne, a jednocześnie zdrowe, przedstawiamy kilka interesujących propozycji na karnawałowe przekąski.
  • Migdały
    Ta zdrowa przekąska ma wiele zalet. Migdały pomagają poskromić apetyt, sprzyjają szczupłej sylwetce, jak również obniżają poziom cholesterolu oraz zmniejszają ryzyko chorób serca i przedwczesnej śmierci.
  • Suszone daktyle
    To zdrowa przekąska dla łasuchów. Daktyle są słodkie, a przy tym pożywne. Obfitują w witaminy i mikroelementy. Uczeni odkryli właśnie, że mają antynowotworowe właściwości.